Seminārs “Viesmīlības nozīme apkalpošanā un komunikācijā” 29.oktobrī

Aicinām apmeklēt semināru "Viesmīlības nozīme apkalpošanā un komunikācijā", kurā uzzināsi par viesmīlības ietekmi uz klientu sajūtām un lēmumu pieņemšanu.

Šī nebūs vienkārša lekcija, bet gan enerģijas lādiņš, kas sapurina, iesaista, izglīto un iedvesmo gan darbā, gan ikdienā! Apmācības pavadīs dzīves piemēri un dažādas aktivitātes. 

Semināru vadīs tūrisma un viesmīlības eksperts, Centurion Hospitality Ltd. vadītājs un dibinātājs Didzis Gravitis, kurš ar tūrismu un viesmīlību ir saistīts jau vairāk nekā 12 gadus. Savu pieredzi guvis nozares izzināšanas ceļojumos ārvalstīs un strādājot ar “Radisson BLU” un “The Leading Hotels of the World” pieczvaigžņu viesnīcās. Kopš “Centurion Hospitality” dibināšanas, Didzis ir apmācījis vairāk nekā 2000 viesnīcu, restorānu, bāru un kafejnīcu darbiniekus.

Pasākuma programmu un obligāto iepriekšēju reģistrāciju, te (līdz 29.10.)

Vietu skaits ir ierobežots!